Інфодовідка: Фінансування ЄС заробітної плати державних службовців-реформаторів

Logo ALI RADA

Європейський  Союз надає активну фінансову підтримку урядам у багатьох країнах світу.  Проте причини та умови надання такої допомоги не однакові. Це пов’язано із особливостями розвитку таких країн – їхнього внутрішньополітичного, економічного та суспільного становища.

У ряді країн державні службовці в уряді отримували заробітну плату із фондів Європейського Союзу. Проте це не завжди напряму пов’язано із здійсненням цими державними службовцями реформаторської діяльності.

government-reforms-package

Основні тенденції:

  • Програми ЄС, направлені на надання фінансової допомоги урядами, не є довготривалими, в середньому вони тривають 2 – 4 роки.

  • Найчастіше фінансування спрямовується не безпосередньо на виплату заробітної  плати  державним  службовцям, а на проведення для державних службовців освітніх програм, надання технічного обладнання або консультацій, проведення оцінки та надання  рекомендацій (Грузія, Туніс, Таджикистан, Єгипет, Лівія та інші країни).

  • З реформаторами  рекомендується  укладати контракти щодо досягнення конкретних результатів у ході проведення реформаторської діяльності. Як показує досвід країн Європейського Союзу, варто враховувати фактор «коригування заробітної  плати», в залежності від рангу посади та сфери, в якій буде  працювати  реформатор. Ймовірно,при розрахунку заробітної плати доцільно встановити коефіцієнт.

Читати: Фінансування ЄС заробітної плати державних службовців-реформаторів

Інформаційна довідка, підготовлена Європейським інформаційно-дослідницьким центром на запит народного депутата України.

Діяльність Європейського інформаційно-дослідницького центру координується Лабораторією законодавчих ініціатив за підтримки програми USAID “Рада: підзвітність, відповідальність, демократичне парламентське представництво”, що виконується Фондом “Східна Європа”.

Залишити відповідь