ВИБОРЧИЙ «МЕРЕЖЕВИЙ МАРКЕТИНГ» ПОВЕРТАЄТЬСЯ. СВІДЧЕННЯ ІЗ СУМЩИНИ

Технології своєрідного мережевого маркетингу, які використовувалися  провладними силами під час останніх місцевих виборів на Сумщині, удосконалюються для застосування на парламентських виборах – у вигляді «Асоціації громад області». Про це повідомив Олександр Хоруженко, директор Центру досліджень регіональної політики, координатор Мережі підтримки реформ в Сумській області, під час  передачі “На слуху: Рік виборів” на “Радіо Ера FM”.За словами експерта, пов’язаний даний мережевй механізм буде перш за все з провладними кандидатами, які позиціонуватимуть себе як «незалежні». «Вже очевидно, що більшість провладних кандидатів підуть незалежно, тобто адмінресурс партії й вертикалі влади ними використовуватися не буде … На минулих місцевих виборах діяла  система своєрідного “мережевого маркетингу”. Тепер вона удосконалюється й буде діяти як так звана “Асоціація громад області”. Зараз вже майже всі громади Сумщини (більше 300 по області, крім сумської міської ради) створюють цю структуру, яка буде проводити виборчу кампанію мережевим способом. Всі бюджети – від села до великого бюджету обласного центру – будуть виділяти кошти на цю структуру, яка фактично стане мозковим центром, альтернативним політичним штабом провладних кандидатів, що йтимуть як “незалежні”», – розповів Олександр Хоруженко.

Цикл передач “На слуху: Рік виборів” – спільний проект Лабораторії законодавчих ініціатив та “Радіо Ера FM”, який здійснюється в межах Програми виборчої реформи в Україні, впроваджуваної Міжнародним фондом виборчих систем (IFES) за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
 версiя для друку Наверх  наверх
 надiслати лiнк  У попереднiй роздiл

 

Залишити відповідь