Якою має бути державна політика щодо безпеки дорожнього руху в Україні? (Policy Paper)

Logo_main

Документ розглядає проблему смертності та травматизму на дорогах України крізь призму державної політики, оцінює масштаби проблеми і виявляє ключові системні вади державної політики в цій галузі. Серед іншого, здійснено аналіз виконання державою зобов’язань перед суспільством у сфері безпеки руху за основними напрямами: безпечні дороги, безпечні користувачі доріг, безпечні транспортні засоби та надання екстреної допомоги. Проаналізовано такі функції, як підготовка і ліцензування водіїв, робота поліції, сертифікація і ліцензування автомобілів та послуг, стандарти і практики будівництва та утримання доріг тощо. У документі описано групи зацікавлених сторін (стейкхолдерів) та їхні інтереси, наведно чотири альтернативні варіанти державної політики, які варто розглянути представникам влади, щоб виправити наявну складну ситуацію.

 

Читати  Якою має бути державна політика щодо безпеки дорожнього руху в Україні?(Policy Paper)

 

 

Підготовка аналітичних матеріалів у форматі Policy Paper  є частиною проекту, який реалізує Лабораторія законодавчих ініціатив в рамках Програми USAID «РАДА: відповідальність, підзвітність, демократичне парламентське представництво», що виконується Фондом Східна Європа.