31 березня Лабораторія законодавчих ініціатив презентувала методичні рекомендації з предмету суспільствознавство для впровадження громадянської освіти у шкільні навчальні програми старших класів середніх шкіл.
Колоквіум організовано Лабораторією законодавчих ініціатив для вчителів суспільствознавчих наук у рамках реалізації Програми USAID «РАДА: підзвітність, відповідальність, демократичне парламентське представництво», що виконується Фондом Східна Європа у співпраці з народним депутатом України Павлом Різаненком у рамках ініціативи Модельний округ.
Народний депутат України Павло Різаненко у вступному слові привітав учасників та організаторів, розповів про свою діяльність у рамках проекту Модельний округ Програми USAID РАДА:
Хотів подякувати USAID, Програмі USAID «РАДА: відповідальність, підзвітність, демократичне парламентське представництво» та Лабораторії законодавчих ініціатив» за співпрацю, інформаційну та експертну підтримку, яка надається українському парламенту. З метою сприяння підвищенню інституційної спроможності парламенту, імплементація компоненту громадянської освіти в навчальні програми є вкрай важливою на шляху до підвищення суспільної довіри до парламенту та формування якісно нової політичної культури в майбутньому. Сьогоднішній колоквіум як інтерактивна форма навчання є, як на мене, досконалою формою засвоєння та передачі знань та навичок з демократичного громадянства.
Освітяни Броварського та Баришівського районів ознайомились з модулями з громадянської освіти та новими методами навчання, такими як мозковий штурм, відкриті дискусії та рольові ігри, що представлені у методичних рекомендаціях, переглянули відеоролик «Як працює парламент» (розроблений Інтерньюз. Україна в рамках Програми USAID «РАДА: відповідальність, підзвітність, демократичне парламентське представництво»).
Також учасники заходу протестували інтерактивну гру «АГОРА: демократична процедура ухвалення закону у Верховній Раді України», яка дозволяє відчути себе на місці парламентаря і засвоїти на практиці всі етапи законодавчого процесу в Україні.
Ініціатива впровадження компоненту громадянської освіти у шкільні навчальні програми має на меті формування у школярів знань, цінностей, вмінь та навичок, якими вони могли б користуватися для відстоювання своїх прав і свобод, для контролю над владою та для участі у демократичних процесах.
Медіа-галерея заходу
Фото: Олександр Коваленко