Колоквіум для вчителів із презентації методичних рекомендацій із предмету суспільствознавство, м.Бровари

new_rada_lzi

31 березня Лабораторія законодавчих ініціатив презентувала методичні рекомендації з предмету суспільствознавство для впровадження громадянської освіти у шкільні навчальні програми старших класів середніх шкіл.

Колоквіум організовано Лабораторією законодавчих ініціатив для вчителів суспільствознавчих наук у рамках реалізації Програми USAID «РАДА: підзвітність, відповідальність, демократичне парламентське представництво», що виконується Фондом Східна Європа у співпраці з народним депутатом України Павлом Різаненком у рамках ініціативи Модельний округ.

DSC_2915

Народний депутат України Павло Різаненко у вступному слові привітав учасників та організаторів, розповів про свою діяльність у рамках проекту Модельний округ Програми USAID РАДА:

Хотів подякувати USAID, Програмі USAID «РАДА: відповідальність, підзвітність, демократичне парламентське представництво» та Лабораторії законодавчих ініціатив» за співпрацю, інформаційну та експертну підтримку, яка надається українському парламенту. З метою сприяння підвищенню інституційної спроможності парламенту, імплементація компоненту громадянської освіти в навчальні програми є вкрай важливою на шляху до підвищення суспільної довіри до парламенту та формування якісно нової політичної культури в майбутньому. Сьогоднішній колоквіум як інтерактивна форма навчання є, як на мене, досконалою формою засвоєння та передачі знань та навичок з демократичного громадянства.

Освітяни Броварського та Баришівського районів ознайомились з модулями з громадянської освіти та новими методами навчання, такими як мозковий штурм, відкриті дискусії та рольові ігри, що представлені у методичних рекомендаціях, переглянули відеоролик «Як працює парламент» (розроблений Інтерньюз. Україна в рамках Програми USAID «РАДА: відповідальність, підзвітність, демократичне парламентське представництво»).
Також учасники заходу протестували інтерактивну гру «АГОРА: демократична процедура ухвалення закону у Верховній Раді України», яка дозволяє відчути себе на місці парламентаря і засвоїти на практиці всі етапи законодавчого процесу в Україні.

Ініціатива впровадження компоненту громадянської освіти у шкільні навчальні програми має на меті формування у школярів знань, цінностей, вмінь та навичок, якими вони могли б користуватися для відстоювання своїх прав і свобод, для контролю над владою та для участі у демократичних процесах.

Медіа-галерея заходу

Фото: Олександр Коваленко

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *