Як визначати пріоритети державної безпекової політики? (Policy Paper)

Logo_main

Втрата контролю над Автономною Республікою Крим та частиною територій Луганської і Донецької областей виявили слабкість та неефективність національної безпекової політики України. У новому Policy Paper Європейського інформаційно-дослідницького центру аналізується діяльність центральних органів влади протягом 2014–2015 років: стратегії бюджетування, чинного законодавства, все, чим регулюється сектор безпеки України.

Автори дослідження пропонують альтернативне бачення стратегії державної політики у безпековому секторі. Зокрема, впровадження єдиної системи стратегічного аналізу, прогнозування і планування.

Очевидно, що без міцної економіки складно забезпечувати оборону країни. Важливий факт: в Україні спостерігається дисбаланс між поточними й інвестиційними оборонними витратами: поточні склали 85%, а інвестиційні — 15%. У той же час у Російській Федерації ці показники поступово наблизилися до 30% і 70% на користь інвестиційних витрат.

Автори дослідження:

  • Роман Ніцович, керівник програм аналітичного центру DiXi Group;
  • Андрій Дацюк, к.п.н., доцент Кафедри глобалістики, євроінтеграції та управління національною безпекою НАДУ;
  • Рена Марутян, к.і.н., доцент Кафедри глобалістики, євроінтеграції та управління національною безпекою НАДУ;
  • Валерій Садовський, генерал-майор запасу, член Громадської ради Міністерства Оборони України.

 

Читати Як визначати пріоритети державної безпекової політики? (Policy Paper)

 

Підготовка аналітичних матеріалів у форматі Policy Paper  є частиною проекту, який реалізує Лабораторія законодавчих ініціатив в рамках Програми USAID «РАДА: відповідальність, підзвітність, демократичне парламентське представництво», що виконується Фондом Східна Європа.

Залишити відповідь